Etichete

, , , ,

poza george interviu

Motto: Culoarea, cel mai greu de ales în viaţă: albă sau neagră. (Tudor Muşatescu)

George Burcea mi-a acordat un strop din timpul pe care-l petrece în vacanţă şi mi-a răspuns la câteva întrebări scrise cu negru (c-aşa e template-ul blogului), dar colorate în esenţă.

Dacă am trăi într-o lume în care totul ar fi cenuşiu, căror lucuri le-ai oferi un strop de culoare?
George: Iubirii de sine. Dacă te iubeşti cu adevărat, vei iubi tot ceea ce te înconjoară şi vei avea un drum plin de Lumină.

Fiecare dintre noi îşi zugrăveşte viaţa în culorile alese de sufletul său. Tu cum îţi colorezi existenţa?
George: Căutând cine sunt şi ce caut eu în viaţa mea.

Preferi versurile albe sau pe cele colorate”, cu rimă, ritm şi măsură?
George: Nu este vorba de preferinţă, ci de ceea ce simţi în momentul în care iei creionul şi începi să aşterni pe hârtie. Când scriu, nu mă gândesc la faptul că vreau rimă îmbrăţişată, încrucişată, împerecheată sau vers alb. Am o imagine, încep să scriu, iar după primele cuvinte ştiu deja zona pe care o cere povestea mea.

Ce culori ai folosit în volumul pe care urmează să-l lansezi, Un strop de culoare”?
George: Roşu, albastru, turcoaz, galben, verde, gri şi negru (deşi ştiu că acestea din urmă nu sunt culori).

1937080_878184198968785_5822086422000043202_n

M-a apucat brusc cheful de colorat! Vrei să colorăm împreună? Încep eu: dacă speranţa ar avea culoare, în viziunea mea ar fi albastră. Aşa, ca marea sau ca cerul. Tu ce culoare preferi să asociezi speranţei?
George: Clar albastru! Iubesc această culoare.

Mai departe!… Cu ce culori ai picta următoarele: visul, prietenia, zâmbetul, copilăria, dorinţa, gândul, iubirea, teatrul, poezia?
George:
Vis – Turcoaz
Prietenie – Roşu
Zâmbet – Galben
Copilărie – Verde
Dorinţa – Turcoaz
Gând – Gri
Iubire – Roşu
Teatru – Alb
Poezie – Albastru pulverizat
Apropo de culori: priviţi culoarea turcoaz! Nu vi se pare genială? 😀

Turcoazul? Turcoazul e super-duper!!! :))
Mulţumesc, George!

