Etichete

, , , , ,

11075169_10152951412689442_5100797660053320966_n

Varianta standard:
Pe 7 aprilie 2015, merg la Craiova în calitate de speaker la Craiova2Online, eveniment care se va desfășura în Săptămâna Altfel și în cadrul căruia, alături de Daniel Botea, Cristian China-Birta (Chinezu), Cristian Florea, Marina Dache și un blogger-supriză, le voi povesti tinerilor craioveni despre experiența mea de blogger. Evenimentul începe la ora 10:00 și are loc la Filarmonica Oltenia, Sala Filip Lazăr, etaj 1.
Intrarea este liberă, dar locurile sunt limitate.
Înscrierea se face prin e-mail cu subiectul „înscriere craiova2online” la danielbotea2008@gmail.com precizând:
Numele;
Ocupația: elev, student, absolvent, blogger, angajat etc.;
E-mail: adresa voastră de e-mail, pentru confirmarea înscrierii.

Varianta oltenească:
Auz’, vericule! Pe 7 aprilie, marțea viitoare, cum ar veni – nu știu dacă îți spusei, mă și mirai, fincă olteanului nu-i scapă niciodată nimic nerostit – mă duc la Craiova, vericule! Nici nu mai știu de câți ani ieream cân’ am fost ultima oară în Craiova, cred că de 5, că eu sunt vâlceană pe jumate, dar nu-i o problemă, că mă duc acum din nou. Fusei invitată la Craiova2Online, o frumușață de conferință de-o gândiră pe-ndelete oltenii pentru tinerii care, dacă n-au ceva mai bun de făcut, se pot apuca de blogging, adică de rupt deștele pe tastatură, mai ales dacă scriu la fel de repede cum vorbesc, fără punct și fără virgulă. Punct. Eu mă sui pe scenă și, țân-te, vericule!, că cinșpe minute nu mă opresc din vorbit, ca spârnelu’. Zisei să povestesc cum m-am apucat de blogging, prin 2012 (toamna), și cum am avut lăcrămații că scriu cum scriu și scriu despre ce scriu, da’ de-aia nu mai pot eu, n-au decât să mă beștelască și să chirăie, că eu tot scriu cum scriu și scriu despre ce scriu, că așa vreau eu să scriu. Nadins!
Răspunseră afirmativ la invitățîie și Cristian China-Birta (cu policra Chinezu, om fără fițăraie), Daniel Botea (oltean și ăsta, câștigă acușica Spring SuperBlogul și cică dă de beut la toată lumea), Marina Dache (o frumușață de fată), Cristian Florea (#casăștiți unde găsâț cam tot ce-i de aflat) și un blogger oț, de joacă pitulușul cu noi, ca să nu aflăm cine e. Păidar!
Faceţ bine de veniți pe 7 aprilie iceașa: Filarmonica Oltenia, Sala Filip Lazăr, etaj 1. La ora 10 începem. Şi de nu v-o plăcea!…
Nu vă coastă nimic intrarea, dar să vă grăbiți o țâră cu înscrierea, că-s locurile limitate.
Trimeteți mail la danielbotea2008@gmail.com cu subiectul „înscriere craiova2online” și scrieți-vă acoloșa numele, ocupația și adresa voastră de mail, pentru confirmarea înscrierii.

Acum…

