Etichete

, , ,

paine_pipera_romgleza
Foto: timesnewroman.ro

Ochei, am priceput că iz ă trend să iuz englezismele: de-alde dressing, weekend, shopping, party, iţi biţi spaidăr. Despre ce uăz ai toching? Despre englezisme. Său, pricepui că e cul să le iuz, băt să nu le iuz aiurea in ză trolei!
În limba română, a posta înseamnă a aşeza, a instala, a pune de pază, nu a pune poze cu iuby pă Feisbuc, dă la mare, cu colacul dă celulită salvare în juru’ la talie, din cauza la şauorma cu dă toate şi cu mayo, fără iute. Pentru asta putem folosi: a pune or a publica.
Eu ştiu că unii vor s-o ardă britiş end ămericăn, dar, de cele mai multe ori, dau cu ză mucii in ză bins.

P.S.: Nu vreau să par absurdă. Îi înţeleg pe romenglezi, credeţi-mă! Cu toţii suntem înconjuraţi de chestii importate, mâncăm de la PeHaşDe şi Mec, ne îmbrăcăm cu Naic meid in Dragonu’ Roşu, dăm un sfert de Dacia secănd hend pe aifoane, smartfoane şi sifoane, ne pierdem petrecem toată ziua pe Feisbuc etc. Dacă am trăi sută la sută româneşte, am consuma numai cultură autohtonă, am mânca slănină cu ceapă şi ne-am rupe în figuri pe sârbe olteneşti. Laic dis:

