Etichete

, ,

1391494_397371250392433_666772100_n
Foto: Google Images

Aşa-i că vi s-a întâmplat să umblaţi cu o dungă neagră pe faţă sau să părăsiţi toaleta unui mall…cu un colţ al fustei uitat în lenjeria intimă inferioară şi să nu fiţi atenţionaţi/atenţionate? N-a fost penibil? A fost. Nu era bine dacă vă spunea cineva că aveţi o problemă? Era. Şi…cum aţi fi preferat să fiţi atenţionaţi?

1. -Vezi că ai ceva…
-Ce?
-Ai ceva…
-Unde? Ce?
-Acolo…ai ceva…
-Unde, măi? Ce am?

2. –Ce-ai mâncat? Ai un vagon de mac între dinţi! Aşa ai stat toată ziua, cu ăla între dinţi?, mi-a zis soră-mea într-o zi în care am consumat un prânz frugal (compus din doi covrigi), după care am mers la trei întâlniri în interes de serviciu (întâlniri la care am afişat un zâmbet larg, presărat ici-colo cu seminţe de mac).

Ca să nu vă ţin ca pe jar (cum e ţinut un pisoi când te chinui să-i desfaci conserva cu mâncare), trec direct la subiect. Eu prefer să-i atenţionez pe cei care fac greşeli gramaticale grave. Am ales să o fac într-un stil umoristic, ca să nu trec drept Grammar Nazi. Totuşi unii se supără. Rău. Primesc mesaje de la ei: “M-A CUNOSHTI D UNDV DE FAKI GLUME LA ADRESA MEA ?????!!!!”.
Nu nu t cunosk shy nyky nu sant f sygura k myar plake.
Tot eu sunt vinovată, pentru că îi atenţionez, nu ei, că-şi bat joc de limba română şi se fac de râs.

