Etichete

, , , , ,

1175366_630481063638986_1303420307_n

Comentariul de mai jos aparţine unui băiat pe care l-a deranjat opinia mea, scrisă pă zidu’ meu de Feisbuc:

xyz: am senzatia ca nu sti in ce tara traiesti.

I-am atras atenţia că se scrie nu ştii (verbul a şti are doi i la persoana a doua singular, indicativ prezent şi conjunctiv prezent, atât la forma afirmativă, cât şi la cea negativă) şi am încheiat polemica.
Las’ că s-a trezit altul să-i mai zică vreo două:

 Cei care nu stiu sa scrie ar trebui sa se abtina de la a comenta [ca deh! prostul nu e prost destul daca nu e si fudul]
CONCLUZIE: Frumos i-i graiul romanesc, dar mai simplu-i cel prostesc.

-Domnu’ cu proverbili, ştiaţi că formele gramaticale ale verbului a fi (dacă pe ăsta aţi vrut să-l folosiţi) sunt: prez. ind. sunt (fam. și pop., forma estică îs, prescurtat s), eștieste (fam. și pop., forma estică îi, prescurtat e, i), suntem? Cine-i prostu’ acu’?

