Etichete

, , , , , ,

603839_314958161967076_268192179_n

Foto: Andreea Simona Sima

Or fi prin Londra şi români care fură sau mai ştiu eu ce grozăvii fac, însă întâlnim şi mulţi români deştepţi.
Facultăţile britanice sunt pline de români care, de cele mai multe ori, le dau clasă celorlalte naţionalităţi. Exemple clare am întâlnit chiar în facultatea unde studiez, Middlesex University din Londra. Spre deosebire de cei care sunt puşi la zid pentru faptele rele pe care le săvârşesc pe pământ londonez, fetele şi băieţii noştri de la facultate strivesc orice „concurenţă culturală” şi sunt foarte apreciaţi. Noi muncim de două ori mai mult decât studenţii veniţi din alte părţi, am dat examene pentru a intra la facultate, taxele nu au fost plătite de părinţi, iar tot ce am acumulat a fost PE MERIT, prin muncă şi după multe ore de studiu.
La una dintre materiile de studiu avem norocul de a-l avea profesor pe un director de la Adobe. Într-una din pauze am sacrificat cele 5 minute de ţigară şi am rămas în sală să discut cu el. După ce am trecut prin mai multe subiecte (academice, desigur), m-a întrebat ce naţionalitate am. Imediat după ce am terminat de rostit cuvântul „român”, i s-a luminat faţa. Au urmat multe minute de laude aduse conaţionalilor care lucrează la Adobe şi a conchis frumos, spunând: „Sunt cei mai buni oameni ai mei”. Am fost aşa mândră şi m-am simţit foarte bine auzind şi lucruri frumoase despre români.
Englezii spun că purtăm în compoziţia sângelui un virus unic, mortal şi le este frică de noi. Eu cred că purtăm cu noi inteligenţa, cred că avem o sclipire pe care celelalte naţii nu o au şi da, o sa le dau dreptate şi britanicilor, suntem unici! Suntem deştepţi. Noi ştim că Pământul se roteşte în jurul Soarelui şi nu invers (cum i-am auzit pe unii britanici spunând), în clasa a opta noi scriem compuneri, nu silabisim (aşa cum am văzut că fac ei).
Se pare că şcoala românească nu produce idioţi. Produce oameni buni, care, din păcate, nu lucrează şi nu pot lucra în slujba României, ci în slujba ţărilor care le oferă un trai decent.
Pe data viitoare!

Cati 🙂

